Informace pro spotřebitele
Informace se týkají samostatného zprostředkovatele spotřebitelského úvěru.
Firma/jméno a příjmení: Pavel Sokola
IČO: 702 45 690
Sídlo: Mendelova 2938/3, Karviná – Hranice, 733 01
a)
Kontaktní údaje samostatného zprostředkovatele:
Adresa pro doručování: Pavel Sokola, Mendelova 2938/3, Karviná – Hranice, 733 01
Telefon: 605 829 070, 608 174 900
E-mail: pavel.sokola@email.cz
b)
Oprávnění k činnosti samostatného zprostředkovatele je možné ověřit v registru vedeným Českou národní bankou přístupném na www.cnb.cz/cnb/jerrs. Registrační číslo mi nebylo přiděleno. Vyhledat samostatného zprostředkovatele je možné buď zadáním výše uvedeného IČO nebo jména a příjmení.
c)
Není poskytována rada podle ust. § 85 odst. 1 zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru v aktuálním znění.
d)
Uzavření smlouvy o zprostředkování spotřebitelského úvěru nesmí být a nebude svázáno s jakoukoli doplňkovou službou.
e)
Za zprostředkování spotřebitelského úvěru pobírá samostatný zprostředkovatel od poskytovatele odměnu, jejíž výše není doposud známa, ta se odvíjí od složitosti a výše úvěru. Skutečná částka bude uvedena v předsmluvních informacích, které spotřebitel obdrží v souladu s ust. § 94 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, v aktuálním znění.
f)
Za zprostředkování spotřebitelského úvěru samostatný zprostředkovatel od spotřebitele nepobírá odměnu. Samostatný zprostředkovatel nesmí současně pobírat odměnu nebo pobídku od spotřebitele i od poskytovatele či třetí osoby.
g)
Spotřebitel je oprávněn vyžádat si u samostatného zprostředkovatele údaje o výši provize, kterou v souvislosti se zprostředkováním spotřebitelského úvěru na bydlení poskytují samostatnému zprostředkovateli jednotliví poskytovatelé, jejichž spotřebitelské úvěry samostatný zprostředkovatel zprostředkovává.
h)
Reklamace a stížnosti je možno uplatnit u samostatného zprostředkovatele v souladu s jeho interním mechanismem vyřizování stížností a to takto: v případě, že by klient měl výhrady k práci samostatného zprostředkovatele, tak může písemně nebo v elektronické podobě zaslat do emailové schránky zprostředkovatele (pavel.sokola@email.cz) svoji stížnost. Do 30 pracovních dnů bude vyrozuměn písemně o zhodnocení dané stížnosti a o možnostech sjednání nápravy, kdy primární je najít společnou dohodu s klientem v souladu se spravedlivým řešením.
i)
Případné spory vzniklé ze smlouvy o spotřebitelském úvěru je možné řešit také mimosoudně prostřednictvím finančního arbitra.
Finanční arbitr sídlí na adrese Legerova 1581/69, Praha 1, PSČ 110 00, internetové stránky finančního arbitra jsou ww.finarbitr.cz, email finančního arbitra je: arbitr@finarbitr.cz
j)
Příslušným orgánem dohledu je Česká národní banka.
Sídlo ČNB je na adrese Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, www.cnb.cz
k)
Informace jsou na všech webech zprostředkovatele